środa, 12 grudnia 2018

I'M BACK

MY INSTAGRAM - @wiktoria_krzepkowska
FACEBOOK - @MercFashion


Cześć Wszystkim ;)

Po tak długiej przerwie naprawdę nie wiem od czego zacząć, więc zacznę od początku.
Powrót do blogowania był bardzo trudny... Było to o wiele trudniejsze niż mi się wydawało.
Zawsze kończyło się na zamiarach, ale w końcu zebrałam się w sobie i postanowiłam, że nie ma odwrotu! Czas na powrót! Co się zmieni na blogu? Stylizacje zejdą na boczny tor, ponieważ pojawi się więcej zdjęć i nagrań z sesji;  backstage, fashion, beauty, lifestyle :) Pokażę Wam jak moja praca wygląda od kuchni, ale to nie wszystko ! Z czasem pojawią się również sesje stylizowane przeze mnie :) Podzielę się z Wami również moją nową pasją jaką stała się kosmetologia i nie tylko.
 Będzie trochę tańca. Po prostu zobaczycie tutaj mnie, coś o mnie :)

Co do pierwszej ''powrotnej''sesji to...wyszła całkiem spontanicznie. Patryk odpowiedział na moje ogłoszenie na instagramie i jak się okazało była to jego pierwsza sesja 'nie z kolegami' :D Dzień nie należał do ciepłych, więc sesja poszła nam bardzo sprawnie.
Patryk dał radę! Sami zobaczcie jak wyszło..poniżej ;)

PS. Łapcie linki do Sociali Patryka:











                                   #details
ph. Patryk Gazda (poprostupatryk)

CAP - NY

FUR - SINSAY

GLOVES - SINSAY

 JERSEY / GOLF - ZARA

  PANTS - BERSHKA

  SOCKS - NO NAME

    BAG - LOUIS VUITTON 

     SHOES - DR. MARTENS 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz